Hribi cu smântână


O mancare atat de simplu de preparat si atat de rafinata! Este o reteta specific moldoveneasca.
Am curatat ciupercile, le-am spalat si le-am innabusit, la foc mic, cu putin ulei. In alta tigaie am calit o ceapa in ulei amestecat cu apa, apoi am strecurat si am folosit numai zeama. Din acesta zeama, o lingura de faina si un castronel cu smantana se face sosul( mai mult, e mai bine). Se toarna peste ciuperci, se lasa sa mai fiarba impreuna cateva minute, pina se leaga putin.

Se mai adauga putin piper macinat si un pic de patrunjel verde tocat.
Se mananca cu mamaliguta.
Simplu!
Mai greu (dar si mai placut) a fost cu hribii (dar si alte ciuperci, in special painisoare), pe care i-am cules din padure, ieri.



Alte peisaje minunate din natura, de aici, din zona Neamtului, puteti vedea pe alt blog al meu - NATURA MAGICA, trecut in lista mea de bloguri.

Alti hribi, facuti la tigaie:
Multe ciuperci otrăvitoare sunt mortale. Am depus toate eforturile pentru a asigura exactitatea pe acest site, dar, în final, responsabilitatea pentru a manca ciuperci revine fiecăruia;există oameni care sunt alergici la toate speciile de ciuperci. Asiguraţi-vă că  identificați corect și verificați ciupercile  în detaliu.